Doručené poškozené zboží

V případě doručeného poškozeného zboží, nás prosím kontaktujte e-mailem: reklamacie@doop.shop. Situaci s Vámi dořešíme do 48 hodin. V případě poškodeného zboží nám prosím e-mail přiložte i fotografii daného poškodeného produktu.

Reklamace zboží

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na: a) vady vzniklé běžným používáním b) nesprávným použitím výrobku.

Postup při reklamaci:
Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) poštou s kopií faktury a popisem závady.

Adresa pro poštovní zásilky:
Doopshop s.r.o., Mosty u Jablunkova 111, 739 98 Mosty u Jablunkova, Česko