Zákaznicka podpora
Vrácení zboží do 30 dnů.
Vracení do 30 dnů
Pokud nejste spokojeni se zakoupeným zbožím, nepoužité zboží můžete vrátit až do 30 dnů od data zakoupení. Pro akceptování vrácení zboží do 30 dnů musí být splněny podmínky uvedené níže:
Zboží nesmí být používáno, poškozeno, vráceno musí být v původním nepoškozeném balení a s kompletním příslušenstvím pokud bylo dodáno.
Pokud odstupujete od smlouvy do 30 dnů zašlete nám prosím se zbožím i vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku.
Vracení do 14 dnů
V případě doručeného poškozeného zboží, nás prosím kontaktujte e-mailem: hello@doopshop.cz
V případě reklamace nás prosím kontaktujte e-mailem: hello@doopshop.cz
Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dnů zašlete nám prosím se zbožím i vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku.
Výměny zboží nerealizujeme.
Doplňující informace
Zásilky neposílejte na dobírku. Reklamace, i vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží a řádném zahájení reklamačního řízení. Zboží, které k nám pošlete bude po přijetí zkontrolováno a vyrozumění reklamace Vám odešleme do 30 dnů od obdržení zásilky. V případě dalších informací nás prosím kontaktujte mailem: hello@doopshop.cz.
Kam poslat zboží?
Zásilku s reklamovaným zbožím přineste na kterékoliv podací místo zásilkovny. Zásilka nemusí mít adresní štítek ani adresu uvedenou na obalu. Najít nejbližší pobočku
Při předání zásilky požádejte obsluhu o službu Zpětná logistika a sdělte jí Identifikační kód našeho e-shopu: 94829167 . Pokud využíváte mobilní aplikaci Zásilkovna, Identifikační kód můžete zadat i přes aplikaci a službu “vrátit zásilku”. Aplikace Vám vygeneruje heslo pro vrácení zásilky, které nadiktujete obsluze. Stav zásilky tak můžete v aplikaci sledovat. Za přepravu zásilky neplatíte, vyřídíme to za Vás.
V případě nadrozměrného balíku je třeba zboží odeslat kurýrem dle Vašeho výběru na adresu: Doop trade s.r.o., Kragujevská 1, Žilina 01001, Slovensko