Reklamace

Pokud nejste spokojeni se zakoupeným zbožím, nepoužité zboží lze vrátit až do 30 dnů od data zakoupení, následně Vám jej vyměníme za jiné zboží, který si můžete vybrat z naší aktuální nabídky. V případě rozdílné ceny zboží, Vám vystavíme fakturu na  rozdíl ceny. Zboží nesmí být používáno, vráceno musí být v původním balení a s kompletním příslušenstvím pokud bylo dodáno. V případě výměny do 30 dnů nás kontaktujte prosím e-mailem: reklamacie@doop.shop nebo na telefonním čísle: +421950352837 a uveďte nám za jaké zboží chcete Vaši objednávku vyměnit. Zboží prosím pošlete na adresu: 

Doop s.r.o

Mosty u Jablunkova 111, 739 98 Mosty u Jablunkova, Česko

 

Každý zboží je před odesláním vizuálně zkontrolováno. V případě doručeného poškozeného zboží, nás prosím kontaktujte e-mailem: reklamacie@doop.shop nebo na telefonním čísle: +421950352837

V případě reklamace nás prosím kontaktujte e-mailem: reklamacie@doop.shop nebo na telefonním čísle: +421950352837

Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní zašlete nám prosím se zbožím i vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku. Zboží prosím pošlete na adresu: 

Doop s.r.o

Mosty u Jablunkova 111, 739 98 Mosty u Jablunkova, Česko

 

Doplňující informace 
 

Zásilky, prosím neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží a řádném zahájení reklamačního řízení. Zboží, které k nám pošlete bude po přijetí zkontrolováno a vyrozumění reklamace Vám odešleme obvykle do 10 dnů od obdržení zásilky. V případě dalších informací nás prosím kontaktujte mailem: hello@doopshop.cz nebo telefonicky na čísle: +421950352837