FAQ - Často kladené otázky

Kolik trvá doručení objednávky?

Objednávky doručujeme převážně od 2-7 pracovních dnů.

Kolik stojí doprava?

Doprava je zdarma při nákupu nad 950Kč. Při nákupu, kde je hodnota objednávky nižší než 950Kč se za dopravu Českou poštou platí 69kč. Poplatek za dopravu je konečný a neúčtujeme si žádné další poplatky za služby.

Jak budu vědět, že objednávka mi byla odeslána? 

Po odeslání objednávky Vám bude zaslán potvrzovací email, na emailovou adresu zadanou v objednávce.

Bude mi pouzdro nebo příslušenství sedět na můj telefon?

V popisu příslušenství je uvedena kombilita, případně pokud by tak nebylo zeptejte se nás, rádi Vám poradíme. Kryty a pouzdra je třeba vybírat přesně podle modelu konkrétní telefonu. Názvy krytů a pouzder musí být zcela totožné jako model telefonu.

 

Co když mi přijde příslušenství nebo kryt, které nebude určeno pro mé zařízení?

V případně chybného výběru Vám garantujeme výměnu zboží až do 30 dnů!

 

Jak mám použít slevový kód?

Slevové kódy zadejte v pokladně do rámečku pro slevové kódy. Pokud jsou splněny podmínky pro uplatnění slevy, sleva se Vám hned odečte.

Jsou mé údaje v Doope v bezpečí?

Používáme certifikát SSL (HTTPS) který zajišťuje maximální bezpečnost Vašich dat. Všechny platby jsou bezpečné a šifrované.

 

Tak ale na mou otázku zde odpověď není...

Omlouváme se, ale pokud nás budete kontaktovat e-mailem na adresu: hello@doopshop.cz určitě Vám odpovíme :-)